Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 8 februari 2011

VÅRENS NYA SKÖTVÄSKOR

In och tyck till om OiOi´s nya skötväskor på Babyshop´s
facebook sida och belönas med en egen läckerbit ;-)
~~~~
Jag gillar bäst den svarta ovan på bilden!
Riktigt cool och ovanlig skötväska - me like :-)

bloglovin

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahaha , intresant att både du och Katrin Zytomierska har varit på IKEA idag hahahahahahaha.......
eller hur Wiwi ....;))
Så du har börjat jobba för henne igen ;)))

MADELEINE sa...

Jaså, var hon oxå där?! Ikea är rätt stort så inte så troligt att man springer på varandra.. :-o Nope, inte börjat arbeta för henne igen. Att vi träffas betyder inte att jag jobbar för henne!? Jag har eget företag som jag arbetar mer än heltid med, något mer skulle jag aldrig hinna med. Jaja, varför svara mer på en anonym kommentar?

Unknown sa...

Vill du bli dagens blogg?
Passa på att gå in och anmäl dig!

De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)

eller kanske Följa varann på bloglovin?
Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!
(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos