Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 11 februari 2011

KAOS I TRAFIKEN

Funderade på om jag skulle åka in till kontoret idag
men jag har inte så mycket att välja mellan, bara att
stanna hemma och kura ihop sig!!
Satan ett sånt väder :-o
Var befinner ni er och hur ser vädret ut där??

bloglovin

2 kommentarer:

Nikita sa...

Här i stöde har det kommit sjukt mkt snö som dessutom drivit då det blåst storm samtidigt som de snöat.. så ja vi är typ insnöade :S
väntar på att daniel ska skotta färdigt så vi kan åka på jobb / dagis

Sanna sa...

Som Nikita skriver så har det kommit sjukt mkt snö häruppe i dina gamla hemtrakter.. Allt har ju mer eller mindre drivit igen under gårdagen o snövallarna hos oss är närmare 2 m höga på sina ställen.. De flesta jag känner är mer eller mindre insnöade, både dem som bor här runt ikring o även de som bor kring Roslagen, norr om Sthlm.. Blir till att mysa på med sonen som inte kom på dagis idag.. Man får väl glädjas åt att solen skiner idag iallafall!!!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos