Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 19 februari 2011

LEKDATE

Igår hade Alvin besök av Hedda för en liten lekdate!
Dom leker himla bra tillsammans och är väldigt
försiktiga med varandra. Blev endel pussar och mys
oxå såklart. Fast jag måste nog sätta stopp för det,
inte alls okej att blanda in AIK:are i familjen.. :-o
~~~~
Jag och Hedda´s mamma funderade på att ta
en ölkväll ikväll, surra massa strunt och ta
några öl - men i den här kylan pallar jag nog
inte att gå dit :-o Man hinner ju inte prata om
allt man vill då man har ungarna med samt då
vi är hemma hos mig så jobbar jag hela tiden oxå..
Kul att hälsa på hos oss, japp.. :-P
~~~~
Alvin har på sig Nova Star jeans & tröja.

bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos