Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 23 februari 2011

SORRY MINA BLOGGISAR

Men ikväll är jag HELT färdig.. jag har tvättid så
jag springer om vartannat till tvättstugan.. nej, precis..
- vår egen maskin är inte lagad än :-(
Förutom det är jag hur trött som helst samt förkyld
som bara den. Ont i halsen och hängig, så vill helst bara
krypa ner i sängen. Tror att alla här hemma sover
men vänta nu, det kan ju inte jag göra för jag har
tvättstugan... Bitter?? Ja, nå grönjävulskt...

bloglovin

2 kommentarer:

Linda sa...

Fy vad jag känner med dig, och jag vet precis vad du går igenom... Minns hur jag hade det när jag hade 2 småbarn och skulle tvätta. Inte hade jag någon som kunde vara barnvakt heller, så jag fick vackert släpa ner alla barn i tvättstugan...Vi bodde på tredje våningen och tvättstugan var i källaren.

Nä, kunde jag så skulle jag ta lite tvätt och tvätta den åt dig :).

Dorothea - Ett nästintill trillingliv sa...

Det gör inget vi tycker om dig ändå. Massa kramar från en minst lika trött mami ;)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos