Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 1 februari 2011

MUPPSAN TIPSAR:

Den här badoljan är helt UNDERBAR!
Jag lovar, jag använder den varje gång som jag
badar!! Luktar himmelskt gott, är avstressande,
samt ger näring på djupet!
Alvin använder även bara deras babydusch/schampoo,
otroligt mild och gör inte alls ont i ögonen.
~~~~
Vad använder ni för produkter till era barn??

bloglovin

2 kommentarer:

Tove sa...

Isak får oftast SebaMeds babyschampo - det är kanon..
Ska bara kroppen tvättas brukar vi använda Barnängen Aloe Vera, den använder vi andra jämt.. :-)

Anonym sa...

Det var rätt dyra produkter.
Elin använder oftast Apoliva Barbapapa Schampo 2 i 1 från Apoteket (30:-) samt
Bamse Badskum by CCS oxå från Apoteket (40:-) och både hon och jag är mycket nöjd med dessa produkter :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos