Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 16 februari 2011

JAG ÄR LEDSEN MEN.... - JÄKLA IDIOT

Konversationen blev längre och bara mer idiotisk..
Finns det något värre än EGO människor??
Jag kommer att tjata om insamlingen till Tindra och
göra allt för att hjälpa henne och hela familjen!
Jag tvingar ingen att vara min vän på FB och inte
heller att läsa min blogg. Är det så jobbigt att man
samlar in pengar för att hjälpa sin egen familj
då dom har det jobbigt, då tycker jag inte att man
ska kika in här igen eller vara min vän facebook.
~~~~
Det var sista gången jag handlade av den barn-
butiken eller gjorde någon form av reklam för dom!
Man skriver inte helt okänsliga kommentarer så
öppna på facebook så hela Tindra´s familj kan läsa!!
~~~~
Gissa vilken ägare till vilken barnbutik? Kan säga att butiken
har inte ett direkt bra rykte om sig.. :-o
bloglovin

17 kommentarer:

Mie sa...

Dumma *pip* människor
Klart du vill göra vad du kan.
Länkat till insamlingen på min sida

MAMMAFIA sa...

Åh herregud det låter ju helt sjukt!! Hur KAN man vara så okänslig?? Fortsätt "tjata", jag tycker du gör en underbar insats som startar insamling mm. Jag har precis satt in en peng, om än en liten peng men har inte så mycket just nu ;) Jag håller tummar och tår,,, ja allt jag har för lilla Tindra. kramis!

Elin *paraflaxen* sa...

Man upphör aldrig att förvånas vilka missanpassade puckon det finns i vår värld.
tala är silver - tiga är guld...

åhhh va heter den butiken, de som aldrig levererar saker utan bara lurar sina kunder va?

håller alla tummar för Tindra.

Sandra - mamma till Molly sa...

Håller med dig, varför ska de ens kommentera? Man kan faktiskt klicka i att man inte vill motta statusuppdateringar från vissa personer på FB och allt är frivilligt!
Jag tycker det du gör är en oerhört fin gest mot Tindra och familjen!
Man gör som man vill med sin blogg och sin facebook, det är upp till de andra om de vill läsa det eller inte!

Madde sa...

Det där var det mest sjuka jag någonsin sett!!
Det är ju din brors barn, det är ETT barn!!

Dock hoppas jag att du lägger ut vem det är, eller om du kan skriva det till mig så inte JAG gör misstaget och handlar av just henne!

Kramar Madde.

Agnes sa...

Det är ju för fan inte klokt! Bra att du står på dig! Jag skulle gjort precis detsamma i din situation. Vadå "tjatigt"? Herregud, hur kan man bara säga så?

Är ganska säker på vilken barnbutiksägare det är och dem är nu bortplockade på min facebook. Punkt!

FruLundin sa...

Jag skulle också gärna vilja veta vilken affär det är. Jag vill inte heller stödja dem med mina inköp!Skriv gärna en kommentar och berätta, jag behöver ju inte godkänna den för publicering om du inte vill det...

Myran sa...

Jag undrar precis som de andra vilken butik detta handlar, hel sjukt! Säger som föregående kommentar, behöver inte godkänna din kommentar om du berättar!

Hannele - mamma till 2 pojkar sa...

Usch för kalla idioter alltså..ursäkta men herregud såna där kommentarer behöver man ju verkligen inte klämma ur sig!
Vart har vissa människor hjärnan?

Man försöker vara godhjärtad men det är ta mig fan klagomål hit och dit..jisses!

Håller i alla fall tummar och tår att allting går bra för lilla T!

Kraaam

Nikita sa...

Jag gissar på kullerbyttan barnkläder :O bara för att jag alltid tyckt dem betett sig oproffsigt och otrevligt!!

MADELEINE sa...

Nikita satte huvudet på spiken!

Jag har omgående gått ur deras facebookgrupp och är numera ALDRIG deras kund igen!

Tack alla för era kommentarer, inte bara jag som överreagerade då! *krama om*

Anonym sa...

Tråkigt att det skulle bli så här, Muppsan. Jag är ledsen att jag sårade dig, det var verkligen inte min mening. Jag ber om ursäkt för min kommentar, det var dumt och jag ångrar den.

Nikita: Konstigt att du har en åsikt om att vi är oproffsiga och otrevliga, du har aldrig någonsin handlat av oss???

Kick

alexandra mamma till tove sa...

nä fy.. så beter man sig inte.. jag tycker du är modig och duktig som har startat insamlingarna på din blogg..

nä stötta den barnbutiken ska iaf inte jag göra.. jag ska se till så att mina vänner inte gör det heller..

Nina sa...

Usch vilken tråkig och helt onödig kommentar! Ser att hon bett om ursäkt, så hoppas ni löser det. Kram

Nikita sa...

Svar till Kick:
Nej jag har inte handlat av er, jag hade ett bloggsamarbete med er en gång för ett par år sedan och då tyckte jag ni betedde er väldigt otrevligt. punkt.

AnnapåGrönkulla sa...

Hoppas det går bra för Tindra! Och nu vet man ju var man inte ska handla... vilken sjuk människa som skriver så där.

jen sa...

men lol, det är väl bara att bläddra förbi det då om man inte "orkar" läsa el läst det innan så vet man juh då är d väl bara att bläddra förbi d, för finns juh alltid någon som kanske missat det första gången man skickat .

å finnt namn tindra det är mitt tjejnamn nu om det blir en flcika =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos