Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 4 februari 2011

DAGENS PAKET

Först kom ett paket från Babyshop då snälla
posttanten knackade på och lämnade in paketet i
dörren istället för att jag skulle behöva hämta ut det ;-)
Vad det var i får ni se i helgen, hihi...
~~~~
Sen kom en avi där jag skulle hämta ut ett annat!
Kommer ni ihåg då jag bloggade om en favorit
klänning från Meandi?? En helt underbar läsare,
Elin kontaktade mig strax efter och erbjöd mig köpa
klänningen och ett 3-pack strumpor till kalaspris!!
TACK snälla Elin igen :-D

bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos