Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 2 februari 2011

NU ÄR ALVIN REDO

Dom här skorna sprang jag in och köpte till Alvin
på DinSko igår innan eventet. Stod att dom var på
REA men kostade ändå 399:- SUCK!!
Jaja, förmodligen väldigt bra skor då iaf, varma
och rejäla! Klart min lilla pys inte ska frysa ute nu
då han börjar hos dagmamman. Även viktigt att han
klarar av att gå i dom utomhus, för han lär inte vilja
sitta och frysa i vagnen jämt då dom är ute :-o
~~~~
Det enda som saknas nu är den här!!

bloglovin

2 kommentarer:

Nina sa...

Ja såklart ; )
Kan maila om du vill ha större bild?

Petra sa...

Åh vad skönt att det finns fler än mig som köpt vinterskor nu;)köpte ett par rådis till min ettåring igår,men de måste ju har varmt på fötterna o nu kan de ju gå så vad gör man?kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos