Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 13 februari 2011

TOY STORY FEBER

Amanda tar aldrig på sig tröjor eller klänningar
som inte är i tjejfärger - dvs endast rosa, lila och
röd. Men om jag visar henne den här gröna med
Buzz på - då lovar jag att den vill hon ha ;-)
Ska nog beställa en till dom var så dom kan
matcha varandra, hihi.. Finns hos H&M och
kostar 99:-/st
~~~~
Har ni oxå bestämda barn då det gäller kläder??

bloglovin

2 kommentarer:

Nina sa...

usch ja hatar hm för att dem just har sådana hemska tröjor.. du vet bilar, spindelmannen. ja kan inte handla sånt med tryck på. ja vägrar..

MEEEEEEEEEN den där kanske ja skulle överväga om Theo såg den. Han är ju stort fan av buzz.. dock så gick hans buzz leksak sönder igår då han tyckte att den skulle flyga. suck. Så han e lite depp. Får se om han någonsin får syn på den där *s*... Om han följer med mig å shoppar :P

Sanna sa...

Min dotter är med bestämt när det gäller kläder och älskar klänningar, kjolar och leggings. Hon vill gärna ha rosa, röd, lila eller turkos på sina kläder men jag försöker få in lite fler färger som brunt, svart, vitt och grönt.

Kram Sanna

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos