Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 17 februari 2011

DAGENS STATUS TINDRA

Fick ett sms från Tindra´s mamma Jenny precis där hon skriver:

"Det är inga förändringar, de gör två ultraljud per dag och har nog precis gjort det andra, så det är bara att hålla andan och hoppas att levern återhämtar sig efter gårdagens långa operation. Jag har blivit av med nålen i ryggen och snart kommer de att plocka katetern och ge mig mer smärtstillande"

Så det är precis det vi gör - håller andan!!

bloglovin

1 kommentarer:

Madde sa...

ÅH vad jag hoppas o önskar allt går bra nu! Det är på tiden att det ändras till det bättre!
Kramar till er alla!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos