Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 3 februari 2011

VILL DU TESTA NYA FRUTTI SMOOTHIE?


Nestlé barnmat lanserar nu Frutti Smoothie i de två smakerna persika/ banan och mango/ananas/banan.
Frutti Smoothie till barn över ett år innehåller inga tillsatser, ger dagsbehovet av frukt, samt säljs i praktisk tetra med sugrör som är enkel att servera överallt.

Smoothie är ett populärt mellanmål både för barn och vuxna – vad ingår i din favoritsmoothie?


TVÅ stycken av er som svarar får hemskickat nya Frutti Smoothie ;-)

Tävlingen avslutas om en vecka, den 9/2.

bloglovin

30 kommentarer:

Johanna sa...

Oh ja ja ja!
Vi vill vinna, Minna älskar smoothies!

Vi gillar sött men nyttigt med frukt.
De gånger vi gör själv gör vi persika, ananas, mango eller hallon, blåbär, äpple och banan. Mums!

Agnieszka-2barnsmorsan sa...

Då mina barn är rätt så kassa på att äta mat, så skulle sånnahär underlätta vardagen!
favoriten i min smoothie är Banan! det är grunden när jag gör smoothies!

Kramar

Sanna sa...

Jag skulle gärna vilja testa, vore väldigt roligt. Blev riktigt sugen själv faktiskt, trots att jag nyss ätit lunch.

Kram Sanna

Madde sa...

Jag vill gärna testa! :) Min tjej älskar frukt!

Lii sa...

Åh, det där skulle jag vilja testa.
Får inte i min son frukt överhuvudtaget. Kanske funkar med fruktsmoothie?

//Lii

Ulrika sa...

Jag vill vara med och tävla :)

Emma sa...

Min favoritsmoothie innehåller frysta jordgubbar, banan och apelsinjuice. Viktigt att jordgubbarna är fryst så den blir riktigt iskall =P

Skulle gärna vilja testa Frutti Smoothie, min son älskar frukt och fyller ett år om en vecka =)

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

Åh.. Det här vill man ju gärna få hemskickat :-) Här hemma är "favvisen" vaniljyoghurt,banan & hallon.

Anna L sa...

Jag vill gärna prova:)
hillevianna@hotmail.com

Anna K sa...

Jag vill jättegärna pröva:=) Skulle vara perfekt till min lille kille som precis fyllt 1år

Linda Andersson sa...

Hej!
Theo såg bilden på smoothies, och sa jublande: Såna där vill jag osså ha, jag ääälskar såna.

Elin *paraflaxen* sa...

Ohh, jag vill vara med :-)

Jag har en favorit med hallon/jordgubb/melon, mjölk och naturell yoghurt. mums

Barna gillar när jag blandar banan och apelsin :-D mums

Mizca sa...

Jag skulle gärna vilja vara med och tävla!
Har ju iofs inte barn själv men jag tror att frutti smoothie skulle funka väldigt bra som mellanmål för mig även om jag är vuxen.
Ett perfekt mellanmål till mig som pluggar och så får jag i mig frukt vilket jag har svårt att få i mig.

Min favoritsmoothie är det hallon och banan som ingår. Banan måste det vara i alla för det är ju underbart gott.

Blev nyfiken på persika/banan fruttin ;)
Hoppas nu på tur ..

rodeback@gmail.com

tildan sa...

här hemma blandas det hejvilt i vad man har i smoothiesen.
Men favoriten är vaniljyoghurt, banan och halvfrusna jordgubbar!

Madde sa...

Klart William vill prova. :)

I Williams favorit smoothies ingår hallon, och persika.

Eller vadsomhelst med ananas funkar också. ;)

Kramar Madde.
http://vhdbrud.blogg.se
jansson_madelen@hotmail.com

anna sa...

Jag vill!! Eller mina barn vill rättare sagt! :-)

/annamedliteta@gmail.com

Marie sa...

Det är ju supergott med smoothies! :-)
Banan, mango, hallon och björnbär hör till våra favoriter här hemma.

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Vi har ett fruktmonster här hemma - så detta vore kul och låta Theo prova!

Min/ våran favvo är banan

Fia sa...

Jag gör smoothie på kesella, vaniljyoghurt, banan, frysta blåbär o hallon :)

Vi vill gärna testa nya Frutti Smooothie - Hugo älskar det!

Jessica sa...

Smoothie är en klassiker hemma hos oss, perfekt mellis, och lördagsmysgott!

Min favorit är med ananas, mango och vindruvor.
Barnens favorit är med hallon och blåbär.
Den görs med vaniljyoghurt, såklart!
=)

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

Jag är med :)

Jordgubbar, hallon, banan och blåbär är ju helt underbart gott!



beabofink@hotmail.com

Elin sa...

Jag vill vara med... Signe älskar smoothies.. När vi gör hemma gör vi oftast på vaniljyogurt, banan, frysta hallon och blåbär. Mums!
Kram

Anonym sa...

Låter mumsigt:)! Jordgubb och banan brukar vi ha i.

mvh Linda m 3

storan74@hotmail.com

Linda sa...

Åh vill absolut vara med då det här vore toppen till min lilla tjej

Håller tummarna
Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

zasata sa...

Hade varit skoj att prova, bägge ungarna brukar gilla sempers "småfolk" så kanske dessa med?

Andrea sa...

Jag har varit nyfiken på de här smoothiesarna till min lilla tjej, skulle vara toppenkul att få prova dom.

Vår favoritsmoothie innehåller mjölk, glass, hallon och maräng :)

Trevlig helg!
Hälsningar Andrea
andrea.sandell@gmail.com

Jenny sa...

Ååh, vi vill jättegärna vara med!
Har två fruktgalna småtroll så det här verkar ju toppen för dem!

Här hemma är jordgubbar, hallon, blåbär, melon och vaniljyoghurt favoriterna!

/Jenny

jenny791007@hotmail.com

Emeli- Mamma till Nathalie sa...

Jag vill gärna få det hemskickat så min dotter får testa den. Hon tyker jättemycket om barn smoothie.

emeli_falk@hotmail.com

Erika sa...

Barnen här hemma vill prova! Spännande :) om vi nu lyckas få prova.

Kram
mail: erika_67@hotmail.com

Olelsi sa...

Hejsan! Detta skulle vara kuligt att få prova. Min tös har hög feber oh ligger i min famn. Så detta skulle säkert smaka gott nu. Min smak: blåbär,hallon och lite björnbär. Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland. hockeytossan@hotmail.com

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos