Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 17 februari 2011

VÅRENS NYA SULKY


Sulkyn från Babyhome Emotion har vunnit designpriset RED DOT Award 2010 och jag förstår varför! Xtreet är otroligt snygg och stilren och kommer i flera härliga färger.
~~~~
Inte nog med att den är snygg, den är också otroligt praktiskt och lättstyrd samt väger endast 5,5 kg . En riktig drömsulky!
~~~~
OBS! Du kan delbetala vagnen hos Babylooba!!
"Alla varor som kostar 2000 kr eller mer har du som kund möjlighet att Delbetala via Svea Web Pay i vår kassa. Du får då delbetala ditt köp varje månad under 3, 6 eller 12 månader med 0 % ränta."
~~~~
Jag är sugen på en i svart!! Perfekt att ha nu till våren :-) Såg ni varukorgen?? Man kan shoppa shoppa shoppa, hur mycket som helst, hihi...

bloglovin

4 kommentarer:

Dorothea - Ett nästintill trillingliv sa...

oooooooooooh min vagn ;) hihi. så fin så fin!

zasata sa...

jag e lite småkär i den, hur ser den ihop när den är fälld?

zasata sa...

ja hon kan sina grejer :-) Dock måste jag vara lite knäpp, för jag fattar inget av det hon förklara ... :o

kandu inte ha en tävling då, om en blå eller röd, har ju varit sugen på en sen och skrev om dom första gången.. Så låter du mig vinna den ;d Tycker jag är värd det efter allt helvete jag gått igenom nu.. (tyvärr står inte allt det i bloggen.) Låter väl bra?

Anonym sa...

Ja, den är så ruggigt snygg. Jag vet bara inte hur jag ska förklara behovet av en sån när vi redan har en Chicco Liteway (som är det närmaste man komma den här utseendemässigt) för min karl. .:D

Men jo - det kliar fint i fingrarna inför kommande resa helt klart! ;)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos