Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 28 februari 2011

MÅNDAG MORGON

Nu har man lämnat ungarna i parken med dagmammorna och alla barnen. Alvin blev hur ledsen som helst idag igen.. det var med tunga steg jag gick därifrån. Ville helst vända om tillbaka och se så att han faktiskt slutade gråta.. :-( Men men.. Leeloo var sugen på prommis så det var bara att följa med henne istället.

Nu ska jag sätta igång och jobba, blir ett pass hemifrån idag. Har mycket att göra så hinner inte sitta här och blogga :-o

Vet ni vad - jag har bra nyheter då det gäller Tindra, just nu ser hennes värden bra ut och flödet genom levern fungerar som det ska.!! Dessutom håller hennes mamma Jenny på att lära sig att blogga, så snart ska jag dela med mig av länken till hennes blogg. Då kan ni följa Tindra´s kamp och stötta med era kommentarer direkt till familjen.

bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos