Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 17 februari 2011

EVENT MED MAMA & HEMKÖP

Nu drar jag iväg på dagens event inne i stan, det är
Hemköp och Mama som bjuder in till mingel ;-)
~~~~
Kanske man kunde ha turen att vinna en tvättmaskin,
det skulle ju verkligen sitta fint just nu :-o Hehe..
~~~~
Aja, annars kommer jag väl iaf hem med en fin
goodiebag ;-) Ses sen!!

bloglovin

1 kommentarer:

Sanna sa...

Jag blev med inbjuden, men kunde inte ta mig till Stockholm så fick avstå den här gången. Hoppas du hade det trevligt!

Kram Sanna

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos