Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 11 februari 2011

PÅ EN 4ÅRINGS ÖNSKELISTA

Jag kan tro att Hello Kitty smink står väldigt högt upp
på min Sessa´s önskelista nu då hon fyller 4år. Det
här Hello Kitty sminket från Sephora är anpassat för
barn från 4år - bra va? :-P
~~~~
Det finns allt, - rouge, ögonskugga, parfym, kajal,
läppstift och massa massa mer!!
~~~~
Det är bra priser på sminket, ett rouge ligger
på ca 150:-, men det tillkommer såklart
frakt oxå. Så lika bra att beställa massor med
en gång då man ändå håller på! Undrar om
produkterna kommit till Sverige eller om dom
ens gör det?? :-o
~~~~
Då får man ställa klockan ännu tidigare på morgonen
så Amanda hinner sminka sig innan hon ska på förskolan,
hon som är så seg som det är redan nu!! ;-)

bloglovin

4 kommentarer:

Frida sa...

Är det många i hennes ålder som har smink? Jag hade nog aldrig låtit Thilde ha smink på sig på förskola/dagis/lågstadiet, men ev. hemma.
Ni får ju såklart göra som ni vill.

Däremot älskar Thilde smycken redan nu, hon vill alltid ha armband och halsband på sig, ska bli spännande att se hur det utvecklas... :P

Ha en trevlig kväll! kram

Frida sa...

Haha okej :)

Sanna sa...

Jag antar/hoppas att du är ironisk nu va;)

Petra sa...

Ja men 150 pix för ett rouge till en 4-åring e ju som hittat,köp två:)
Hello kitty e ju småtjejernas favorit:)kram till dig.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos