Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 24 februari 2011

FRYSER RUMPAN AV OSS

Amanda blir hemma idag igen - min tur att vabba men jag har inte alls tid så svärmor ställer upp och är barnvakt. TACK supersnälla!! Hon bor på vägen till kontoret så droppar henne där innan jag fortsätter dit. Har ju Leeloo med mig varje dag som en liten maskot på jobbet så får ta mig en prommis med henne sista biten, hon är inte direkt sugen på långpromenader då det är över 10minus ute!

Igår frös vi våra arslen av oss på kontoret - hade en värmefläkt som vi flyttade runt och turades av att värma oss med. Burr.. Idag är jag utrustad med långkallingar och underställ! Bara att ha mössan på sig hela dagen :-P


bloglovin

1 kommentarer:

Lina sa...

Svärmödrar är toppen, skönt att var hon kan rycka in.
Usch, det var riktigt kallt idag! Hoppas ni lyckas hålla värmen näggorlunda.

Självklart finns en privat blogg ;) Skrivs mestadels för släktingar långt bort och vänner.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos