Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 14 februari 2011

PÅHITTIGA UNGAR

Busungarna som leker så himla bra tillsammans ;-)
Här kom Alvin på att han kunde sitta i Amanda´s
dockvagn och bli skjutsad, haha..
Dom hittar alltid på massa bus tillsammans!
~~~~
Amanda har på sig H&M Hello Kitty klänning.
Alvin har på sig pyjamas från Kullerbyttan Barnkläder
och mockasiner från Babylooba.

bloglovin

1 kommentarer:

Mia sa...

Det blir lite sånna hyss tror jag när man har en storasyster.
Det blir annat med två killar, kan jag lova. Det är mera krig då. =)
Men ibland är dom väldans goa med varandra.

Att du spar till barnen blev jag inte så förvånad över. =)
Men det är ändå förvånansvärt många som väljer att INTE spara.
Jag menar, barnbidraget är ju lite till för det anser jag. Man behöver ju inte spara mycket om man börjar tidigt.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos