Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 6 december 2010

VINNARE NOKA UTMANINGEN

Då var även del 2 av NOKA tävlingen slut :-(

Det har varit så roligt även den här gången att kika in till er alla och ta del av era NOKA resor. Hur ni har kämpat, kommit med bra tips och inspirerat oss alla.

Tyvärr kan inte alla vinna, även om jag så önskar.

Två stycken vinner varsitt presentkort hos Presentkortstorget är:

ELIN - 1500:-

NINA - 500:- (kört över facebook)

STORT GRATTIS TILL ER TJEJER!

Även TACK till NOKA som ännu en gång sponsrat med superpriser till er!

Kanske kanske det kan bli en omgång tre ;-)

bloglovin

5 kommentarer:

Elin *paraflaxen* sa...

Ja men åhhhhhhhhhhhh va jag blir GLAD!!!
Tack tack tack x 1000

WOW asså!!Nu låter det klyshigt, men jag som aldrig vinner nåt!
Nu har jag vunnit första pris OCH på G att vinna en ny kropp!!!

*lycklig*

Agnieszka-2barnsmorsan sa...

Grattis till vinnarna, och tack för en toppentävling!

kram

Sandra - mamma till Molly sa...

Grattis till er!!! Och ja Muppsan, vi vill gärna se en omgång 3 framöver, kanske efter nyår? :D

Nina sa...

TJOHOO va roligt, det trodde jag aldrig!!! Det känns ju helt fantastiskt att kunna vinna ett pris för att man tar tag i sin hälsa :) Ja alltså förbättrad hälsa är ju verkligen ett toppenpris, men ytterligare ett pris utöver det....

Tack snälla Madeleine, Noka och alla inspiratörer. Jag hoppas att det kommer gå bra för oss alla och GOD JUL på er! Grattis Elin :)


Nu kommer jag nog sova lite extra gott i natt ;)

Tjingeling! Nina

SoffiZ-Oliwers mamma sa...

Grattis till vinnarna och tack för en toppenutmaning!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos