Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 3 december 2010

TÄVLING - SILLY SEASON

SILLY SEASON årets hetaste sällskapsspel

Äntligen har du chans att mäta dig mot andra fotbollsnördar. Gläns med statistikkunskap, name-dropping och dribbla upp dina medspelare genom att värva den största talangen sen Zlatans intåg. Kan du mycket om fotboll, kommer du dra in lika mycket pengar som Chelsea med Roman Abramovich som sugar dad.
Går det lite tyngre, kan du istället välja att lägga dina stålar på att sabotera för dina fotbollsnördar till vänner. Köp ett sabotage och välj ut ett offer.

I Silly Season ska du ta dig runt på spelplanen och svara på frågor om fotbollsspelare, klubbar,
tränare, arenor, mästerskap med mera – för att få pengar. Pengar som du desperat behöver i jakten på heta nyförvärv. Har du råd att värva via en agent eller tvingas du till panikvärvningar? Det beror på hur mycket pengar du drar in.

Den som värvar och sköter klubben bäst, vinner spelet och är den som vet mest om fotboll. Läs mer HÄR.

Årets BÄSTA julklapp till pappa, pojkvän, son - till alla fotbollstokiga ;-)

Vill du vinna ett spel till dig själv eller ge bort i julklapp? - lämna då en kommentar nedan så är du med i utlottningen!! Glöm inte att lämna dina kontaktuppgifter!

Tävlingen avslutas den 13/12 kl. 21.00

bloglovin

54 kommentarer:

Lotta sa...

Himmel! Den perfekta julklappen till svärsonen då! Jag är med!!!
Hoppas på tur! =)

lottasundin6@hotmail.com

Petra - Mamma till Kevin och Nathalie sa...

ÅÅÅhhh denna skulle ju bli perfekt till min underbara pappa i julklapp!

Jag vill ju såklart vara med och tävla :)

Kram Petra Johansson
petra.johansson87@hotmail.se

Jenny sa...

Detta hade ju såklart varit en toppen julklapp till världens bästa pappa/morfar! Så svårt att komma på andra saker till nån som har allt, men detta är ju perfekt! :) Håller tummarna för vinst nu :D

jennylehegarat@hotmail.com

Sara E sa...

Anmäler mig direkt, den fotbollsnörd jag bor med skulle vara som klippt o skuren för detta spel!!

Kramis Sara
saraedstrom@hotmail.com

Agnes sa...

Ojojoj! Det här spelet hade blivit en succé som julklapp till min fotbollstokiga sambo! Åh, vad han skulle bli glad! :)

Håller tummarna!
Kram Agnes
agneslauedberg@hotmail.com

Therese sa...

Detta är ett spel jag själv skulle avsky, men min kära make älska. För hans skull och för att visa honom hur mycket jag älskar honom skulle jag vilja vinna det här spelet och ha möjlighet att ge honom det i julklapp. Svärfar, svågern, pappa och maken skulle nog ha en rolig julaftonskväll tillsammans med det här spelet. Håller tummarna!
(mirasmamma@hotmail.se)

tildan sa...

Åh, älskar spel! jag vill vinna ;)
annamathildaeriksson@hotmail.com

Annas tipsblogg sa...

Vill självklart vara med men kommer vara så egoistisk att jag behåller det själv. Älskar spel och blir perfekt med ett nytt nu till julhelgerna.

Carita sa...

Jag är med och skulle ge det i julklapp till min familj :) Vi spelar alltid spel på julaftonen :)


Kram, Carita
turkost@gmail.com

Linda sa...

Åhh, en alldeles perfekt julklapp till min kusin som är hopplöst svår att hitta på något bra till =)

Linda
l_lodin@hotmail.com

Emma Johansson sa...

Åh, så skoj :D
Jag är självklart med, älskar sällskapsspel :)

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är med och tävlar, har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/december/silly-season-1312.html

info@annakarlsson.se

Jeanette sa...

Jag är gärna med och tävlar! Min lillebror skulle bli galet glad om jag vann detta åt honom.

Siirri sa...

Jag är ett manligt fan av din blogg och blir superglad över denna tävling! :)

Här är min mailadress:
siirri25@gmail.com

Hälsningar Siirri

Lina sa...

Perfekt julklapp till maken. Jag som haft sån ångest för vad jag ska köpa! Klart jag är med och tävlar!!!

linaseto.blogspot.com
lina@setc.nu

Anonym sa...

Oj oj oj, så bra detta skulle bli till sambon i julklapp!!
Deltar absolut :)
Maria
hatti_fnatti@hotmail.com

Spacegirl sa...

ÅÅh det är ju en helt perfekt julklapp till den fotbollstokige familjemedlemmen :-)
Spacegirl_@spray.se

Ingrid sa...

Åh jag är jättegärna med!

Min sambo är supersvår att hitta julklapp till, fram tills nu! Han är helt fotbollstokig och skulle ÄLSKA det här spelet! :)

Så jag håller tummarna så att dom blir blå och hoppas jättemycket på att det är jag som har turen att kamma hem det här spelet!

KRam, Ingrid

lilla_ingrid1@hotmail.com

Therese sa...

Vilken härlig tävling. Är så roligt att vinna något som man kan ge bort!
Jag är med och tävlar.

/Therese
thereserunbom@hotmail.com

Jenny sa...

Åhh.. de vill jag verkligen vinna :)
jenny_k2@hotmail.com
Hoppas på turen...
/Jenny

Anneli sa...

Är gärna med i utlottningen!
Mvh Anneli
gustavssonanneli@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med i tävlingen.

Nu håller jag mina tummar! =)

Hälsningar Sandra
santtu_nyberg@hotmail.com

Marie sa...

Det där spelet vill jag vinna!
Det vore den perfekta julklappen till brorsan. Fotbollsnörd som han är. ;-)

Kram Marie

Nina sa...

Tjohoo! Självklart vill jag vara med :)

ninafors@hotmail.com

Tjingeling!

Nicole sa...

Verkar som min kommentar inte kom med... Så gör ett nytt försök för att vara med i tävlingen, Den är verkligen perfekt för oss!
Pappan i huset kommer bli så nöjd:-)
Så vi är med och tävlar!
Om jag skulle ha skickat dubbel kommentar så får du ta bort en:-D
MvH Nicole!
(n_oscarsson@hotmail.com)

katti sa...

hej jag skulle vilja va med och vinna detta spel till min man som är en föredetta elitspelare nu tränare och en stor fotbolls nörd haha perfekt till han :)

Anonym sa...

perfekt julklapp till fotbollstokig lillasyster, klart ja vill vinna.

mail: lintementuff@live.com

ha en fin andra advent kram Linda

SoffiZ- Oliwers mamma sa...

Det skulle vara en perfekt julklapp till min pappa! Han är helt fotbollsgalen och sitter alltid fastklistrad framför tv:n när det är fotboll (hockey, friidrott osv)

SoffiZ8210@hotmail.com

Cattis sa...

verkar jättekul :) jag är med!

hejcattis@hotmail.com

Jenny sa...

jag fick en superbra idé när jag såg den här tävlingen :) om jag vann skulle ge det här spelet till mina klasskamrater. det finns många i min klass som är fotbollsintresserade så på håltimmarna skulle vi kunna spela det här istället för att sitta och sega.

Susanne sa...

En toppenjulklapp till min systers tvillingpojkar och deras kompisar!
Kanske moster också får vara med och visa sina dolda talanger inom fotbollen. Jag gillar sällskapsspel så jag håller tumamrna!

gotland@speedmail.se

emma roos sa...

åhh det skulle vi behålla som julklapp till familjen och skulle vi ta fram det på vår nyårsfest och ha premiär spelning då=)))skulle definitivt bli en succe=)

lakritzflicka@hotmail.com

Stella sa...

Jag är med!
Min pojkvän är världens mest fotbollsintresserade person!

Sandra - mamma till Minéa sa...

jag är med :)

sandra_elfberg@hotmail.com

Annajohanna sa...

En perfekt julklapp till min fotbollsnörd till lillebror =)

Anonym sa...

HELT PERFEKT!! Min man är fotbollsgalning som gärna följer alla mästerskapsspel samt serier som spelas i Europa. Och vi som sagt att vi inte ska ge några julklappar till varandra men det här spelet skulle han då få på julaftonsmorgon som en "julöverraskning".
Håller tummarna!!!
/Mamma till Wille och Calle

Anonym sa...

Glömde visst lämna min mailadress men här kommer det
hmw80@hotmail.com

/Mamma till Wille och Calle

Maria sa...

Jag vill vara med! Detta skulle vara den perfekta presenten till... mig :D

mariahansson_21@hotmail.com

Maria sa...

Jag vill vara med! Detta skulle vara den perfekta presenten till... mig :D

mariahansson_21@hotmail.com

linda sa...

vill absolut vara med och tävla och håller tummarm och tår och hoppas på en massa tur

Kram Linda
karlssongranberg@hotmil.com

Johanna sa...

Oj! Med detta spel kan maken sitta i timmar med sin far eller min "plastpappa" och tjata, dricka whiskey och skratta och glänsa över varandra. :) Har inte kommit på riktigt vad han ska få i julklapp ännu, men detta vore ju suveränt!

johanna@kenas.se

Dorothea - Ett nästintill trillingliv sa...

Åh, vilken perfekt familje-julklapp! Nu håller jag tummarna. KRAM

care69 sa...

Jag är gärna med!
Vore en perfekt julklapp till min son. (och min man också för den delen...)

har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/12/13-dec-vinn-silly-season.html

care69(at)live.se

emelie med elliott o bebis i magen, fortfarande =( sa...

åå..vore ju perfekt till sambon som är en riktigt fotbollsfanatiker. Han har spelat fotboll typ hela sitt liv =)

hoppas på tur

emjo_83@hotmail.com

Mattias sa...

Åh, vill självklart vara med även jag och hoppas på tur! Länkar här så att fler hittar till dig också: http://villduvinna.blogg.se/2010/december/13-dec-vinn-silly-season.html

Ha det gott så länge!
Mattias, mr22ga@hotmail.com

evamar sa...

En perfekt julklapp!

Hoppas på tur och länkar för lite extratur:

http://evamar.blogg.se/2010/december/spel-13-dec.html

Sanna sa...

Jag skulle ge bort den i julklapp, vore perfekt.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Therese sa...

Jag ääälskar sällskapsspel och försöker bygga upp en liten samling, det här vore ju ett nytt och annorlunda spel att överraska polarna med :)

Therese sa...

Jag äääälskar sällskapsspel och det här vore ju ett nytt och annorlunda spel att bygga ut samlingen med! Perfekt för spelkvällarna med polarna :)

Anonym sa...

Åh vad kul tävling, jag är med och tävlar.

amanda.b90@hotmail.com

alexandra sa...

Jag är jätte gärna med och tävlar :)

alexandra.tkauc@hotmail.com

Jessica sa...

Grym julklapp till sambon eller fotbollstokiga svärfar. Jag vill vinna. :-)

Kram! Jessica

jecca_ch@hotmail.com

Milla sa...

Vilket roligt pris! Det vore ju en perfekt julklapp :) Fast jag skulle nog spela en del också ;)

saga_bus@live.se

Jessica sa...

Denna vill jag gärna vinna och ge till min fina lillebror i julklapp :)

/jessica_rankinen@hotmail.com

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos