Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 10 december 2010

TV-SPEL NÖRD?

Ett Kinect till Xbox 360 fick Älskling av mig då
han fyllde år. Ska bli himla roligt att testa och
se om det är bätte än Wii.. :-o
~~~~
Sugen på att köpa spelet Kinectimals till Amanda!
Finns massa jag vill köpa till mig själv oxå ;-)
Jag gillar TVspel, gör du?

bloglovin

3 kommentarer:

Linda sa...

Jodå, jag gillar tv-spel, men inte priset... Men har wii hemma, tycker det funkar riktigt bra. Men det skulle vara himla kul att testa Kinect.

Hanna sa...

du får gärna återkomma med hur du tyckte det var jämfört med wii ;) jag är en tvspelsfantast =)

Anonym sa...

Nej. Jag hatar tv-spel :-) Mitt ex älskade det... :-/ När jag skulle flytta ihop med min nuvarande sambo var det mitt enda krav för ihopflyttning: Det kommer aldrig in ett tv-spel i mitt hem! :-);-) Och änsålänge finns det inget tack o lov!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos