Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 16 december 2010

HJÄLP MED SKITGÖRA

Eftersom jag är så busy med att jobba och sköta
all städning, tvätt m.m. i hemmet så behövde
jag hjälp med att hinna med blöjbyten på Alvin.
Den här lilla tjejen är grym - dessutom otroligt
billig, hon vill endast ha ett Kinderägg varje lördag
för att göra skitjobbet ;-)

bloglovin

4 kommentarer:

Vivvi, Roger och Sam sa...

Hahaha.. gu såå gulligt :o)

Dorothea - Ett nästintill trillingliv sa...

Haha ja, fast här har vi som sagt delat upp det efter hur vi vill/kan. Jag har problem med ryggen så därför får han ta grov-jobben så får jag köra tvätt och så, där det inte behöver bli så ungt. Samma sak med städningen om han är med så dammsuger han och så får jag skura -då det är lättare att ha en upprätt rygg :)

Men ja du, det där är en knusslig fråga. Tycker man ska dela upp det så alla hemma är nöjda och glada bara. Prata med din kära karl så blir det säkert toppen :)

Emma sa...

Hej!
Anmäl dig till dagens blogg hos mig. Vinnaren dras ikväll. :)

SoffiZ-Oliwers mamma sa...

Du har en grej i min blogg;)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos