Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 27 december 2010

JULAFTON 2010

På julafton firade vi första delen hemma tillsammans
med min Pappa, Maggan & min svärmor. Vi bjöd på
lunch och vi öppnade julklappar!
~~~~
På em begav vi oss till min svägerska (även vår granne)
och familj 50meter bort och firade resten av julafton.
Tomten kom och barnen hade fullt upp med att
öppna massvis med julklappar! Ojoj, så snälla dom
måste ha varit för det tog aldrig slut med paket.
~~~~
Amanda fick bl.a Barbiedockor, Toy Story figurer: Woody,
Buzz, Jessie, Slinky och Alien, Nintendo DSi, Toy Story spel,
kläder, Askungen klänning, möbler till dockskåpet,
andra spel och massa massa mer.
~~~~
Alvin fick bl.a kläder, motorcykel, bilar, verktygsbänk,
ratt till barnvagnen, ratt att sätta i bilen, flera olika
aktivitetsleksaker, böcker, puzzel och massa massa mer.
~~~~
Jag tror båda är mer än nöjda!!
TACK alla för dom fina julklapparna och den
mysiga julen!

bloglovin

1 kommentarer:

zasata sa...

Vad tyckte hon om Nintendot och vilka spel har ni till? Funderar på att köpa ett till Ebba.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos