Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 23 december 2010

SVAREN FRÅN OMRÖSTNINGEN

Svaren var inte helt otippat.. ungefär som jag trodde
att det skulle se ut. Kanske inte att det var 59% som
klickade i "båda" som diskade mest. Bra där ;-)
Så är det inte i mitt fall, haha...
Ynka 4% av våra män tvättar :-o
Min får inte - han har krympt och färgat tvätten
för många gånger..!!! Men jag börjar tro att det bara
är taktik från hans sida för att slippa.....

bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos