Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 27 december 2010

EV AV DOM BÄSTA..

... julklapparna som Amanda fått var den här Barbiedockan
med massvis med tillbehör. Hon har precis kommit in i
en Barbieperiod. Jag kommer ihåg när jag hade min.. :-o
Den varade lääänge!! Jag fullkomligt älskade Barbie!!

bloglovin

1 kommentarer:

Johanna Myrman sa...

Om jag minns rätt hade du en stoor barbie som jag var galet avundsjuk på :) Tjatade nästan öronen av pappa "Jag vill ha en sån barbie som Madeleine har"

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos