Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 4 december 2010

VERKLIGHETEN - LIVET SOM TVÅBARNSMORSA

Helt ÄRLIGT.. - så här har jag det varje morgon!
Det här är ändå lindrigt mot för vad det brukar vara....

Ni ska LYSSNA inte titta.. blev på tok för mörkt..

Någon som känner igen sig eller bara jag som har så här underbart "snälla" barn på morgonen??

bloglovin

8 kommentarer:

Agnieszka-2barnsmorsan sa...

Haha.. det där var väl inget, hemma hos oss är det ca 100gånger värre!

Stora kramar från en 2barnsmors till en annan!

Johanna mamma till 2 prinsessor sa...

Det kommer gå över, kan komma tillbaka ibland visa sig lite smått men inget att oroa sig för. Försök att skapa den morgonrutin som du känner fungerar bäst så kan det hjälpa till lite på traven. Men det är ju inte mer än normalt barn är ju ändå barn och barn får låta ;D så nej madeleine du är garanterat inte ensam om detta var och varannan förälder har så eller haft så. (ber om ursäkt om jag stavvar fel på ditt namn)
Stor kram.

Jessica Pyykkö sa...

Haha du skulle hälsa på här :-)

Linda Bronell sa...

Jag känner absolut igen mig!!! Enda skillnaden är att jag oftast har gnälliga barn på eftermiddagarna.
Men håller med övriga att det går över, så det är väl bara att gilla läget och ta det för vad det är.
Skönt ändå att höra andra dela med sig om erfarenheter kring detta, då det trots allt är så att man ofta tror man är ensam om "problem"
Kram på er

nikita sa...

jag måste ha tur ja , albin är som mysigast på morgonen, då är han lugn, inte spec trotsig och vill gärna sitta still och mysa =)

syster sa...

lika här....

Elin *paraflaxen* sa...

Det blir värre med tre barn...lovar. haha
Det bråkas konstant hela dagarna.
Känns bra att man inte är helt unik faktiskt.

kram

Lina - barnshoppingbloggen sa...

Låter som hemma hos oss ;)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos