Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 18 december 2010

MAGSJUKA HOS MUPPSAN

Igår åkte både jag och Alvin på magsjuka... riktigt dåliga i
magen och illamående. Jag kräktes dessutom ett par gånger.
Älskling fick komma hem från jobbet så jag kunde vila lite...
samt byta starkt illaluktande blöjor stup i kvarten på Alvin
var ingen höjdare.. :-o Nu hoppas jag vi mår lite bättre idag,
har så mycket att göra innan jul...

bloglovin

3 kommentarer:

Malin - Tultan Linnéas mamma sa...

Usch och fy för magsjuka, det värsta som finns, man känner sig som ett utsketet äpple när man haft det :(
Hoppas ni mår bättre snart.
Kramar

zasata sa...

Men fy vad trist, och nu inför jul också. Hoppas dom andra klarar sig så ni kan fira jul. tänk på att tandkrämen är en perfekt spridare av magsjuka!

Nina sa...

Usch då, krya på er!!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos