Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 16 december 2010

UPPLEVELSE FÖR TVÅ

Jag och Älskling har ett presentkort från Live It som vi
fortfarande inte har använt. Snart går det ut dessutom!!
Så nu är det panik att boka in något...
Här är det jag väljer mellan.. men svårt att bestämma
mig bara. Älskling är ingen bra hjälp heller.. :-o
Kan ni hjälpa mig? Vad hade ni valt?

bloglovin

8 kommentarer:

Gunilla Strand-Jonsson sa...

Wallmans helt klart.

Nina sa...

Zorbing för två låter som en himla rolig upplevelse :)

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

Jag skulle ha valt Wallmans ;-) Vilken upppiffning av bloggen =)

Anonym sa...

Åka rally =)

Annajohanna sa...

Åka rally =)

Elin *paraflaxen* sa...

Antingen väljer ni nåt som bara ni åker iväg på. Wallmans nöje är superbra! Boka hotell efteråt och käka god middag, om ni har möjlighet till barnvakt alltså.

Annars skulle jag välja en veckas middagsfrid!
Skönt att slippa handla ju! :-) (inte för att jag gör det annars, inte mat i varje fall. hihihi)

va fin din sida har blivit!

Linda H sa...

ZORBING-nog me förslag;)

Nina sa...

LYXBEHANDLING! Eller middagsfrid ; )

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos