Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 16 december 2010

DAX FÖR NY VAGN

Har ni sett den här nya vagnen som precis
kommit ut på marknaden?!?
Jag tycker den är GRYM! Snygg, smart och
behändig ;-) Varukorgen är FAB!
Alvin har växt ur sin Concord vagn snart
och han börjar bli så stor så det behövs liksom
inte en sån längre. Dax för en liten och lätt
sulkyvagn istället. Det här är en:
finns i massa olika färger. Det är Babylooba som
har börjat sälja dessa godingar ;-)
~~~~
Om ni kikar in hos finaste Spiderchick så kan
ni vinna en sån här fantastisk vagn! Helt
otroligt va? Snacka grymt pris :-D

bloglovin

8 kommentarer:

d sa...

oh yes it is ;)

Dorothea - Ett nästintill trillingliv sa...

oh yes it is ;)

Agnieszka-2barnsmorsan sa...

Jättesnygg, men verkar grymt osmidig undfer vintern med tanke på de små hjulen... men de kanske går att byta till större?

kram

Linnéa - Mamma till Pärla sa...

Den var riktigt snygg! Synd att den inte fanns i rosa, det hade jag velat ha :b

Elin *paraflaxen* sa...

Men va? Kan de inte ha den vagnen längre än 1 år :-o
Men det är ju bra på ett sätt, för det är ju kul att byta vagn ju :-D

min molly sa...

Hmmm...tycker du på riktigt den är snygg eller är det för att den är gratis. Ledsen men jag köper inte att den där vagnen skulle vara så speciell. Fast är den sjukt billig så är den ju en sak.

Lotta sa...

Jag skulle aldrig köpa den. Tycker det är mycket pengar för en sulky och alldeles för osmidigt med de små hjulen. Inte alls min stil.
MEN! Som tur är så finns det vagnar för allas behov! Jag skulle nog absolut tänkt annorlunda om jag bodde i storstaden och inte i en liten landsort som jag gör ;) Dessutom är jag nog mer traditionsbunden då det gäller småbarn o vagnar...är ju trots allt inte direkt någon "ung" mamma längre som följer trender på samma sätt ;) Men att din lille pojk redan växt ur sin vagn? trist att de inte kan ha dem längre än så. Det är ju ändå en stor utgift att köpa vagn.
Trevlig helg!

zasata sa...

Ja jag har har blivit helt tok kär i den vagnen..

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos