Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 9 december 2010

MUPPSAN I REPOTAGE I EXPRESSEN

Igår fick jag besök av ett team från tidningen Expressen.
Dom gjorde en intervju med mig som handlade om
barnkläder och shoppingvanor. Då det var dax för
fotografering så var ungarna med på bilden oxå.
Vi fick arrangera ihop en stor klädhög och Amanda fick
visa upp sina klänningar för fotografen ;-)
Hon poserade som en världsvan liten modell, haha..
~~~~
Jag måste nog gå och köpa tidningen nu för ev. är
det med ikväll, annars någon dag den här veckan!
Lägger självklart ut länk från deras hemsida här
då dom lagt ut det på webben.

bloglovin

1 kommentarer:

Mia sa...

Åh, va kul!
Länka gärna, för jag vill läsa.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos