Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 13 december 2010

BEKLAGAR...

... för dålig uppdatering idag!! Jag lever, men
jag jobbar så det ryker om det.!! Så svarar jag inte
på mail, kommentarer eller i telefon så vet ni varför!
~~~~
Btw - har ni sett att Tindra´s insamling nu har
kommit upp i 10 000:-
Det är helt otroligt - TACK alla ni som bidragit med
era gåvor. Jag har satt som mål att nå upp till 20 000:-
senast i april och vi har nu på bara ett par veckor
uppnåt till halva målet. WOW :-D
Berättar mer sen om en otroligt generös donation!

bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos