Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 17 december 2010

SYSKONPULKA


Jag MÅSTE få tag i en syskonpulka!
Eller en pulka dom båda får plats i
men som även Alvin kan sitta i själv
utan att ramla ur. Den här ovan från
Lekmer fungerar ju inte, den kommer
han ramla ur. Den längst upp tänkte
jag kanske blev bättre?
Har ni nåt tips?

bloglovin

4 kommentarer:

Lotta sa...

De övre såg bättre ut. Är alltid enklare att sitta då de har nåt att hålla i, det är min erfarenhet iaf. Eller en vanlig bob...den får ju båda plats på.

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

Jag såg att dom hade syskon pulka på jula... :)

Dorothea - Ett nästintill trillingliv sa...

Jag tror tyvärr inte det finns någon syskonpulka med "ryggstöd" Vi har kikat efter en trillingpulka -och tro mig, det hittar vi inte heller. Haha ;P

En tvilling/syskonpulka vet jag dock att tomten kommer komma med ;)
Lycka till med letandet. Stor fredagskram

Malin sa...

Vi har en sån syskonpulka som visas längst ner i bild och den funkar ju, men det blir ju minstingen som får sitta längst fram iom att det inte är något ordentligt ryggstöd på en bakre sitsen och då använder lillasyster storasyster som ryggstöd, vilket inte alls är populärt. Jag rekommenderar alltså inte den modellen och just nu drar jag omkring dem i varsin pulka och det är tuuungt.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos