Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 20 december 2010

SHOPPAT MASSA MOLO






Åååhh.. nu gick det inte att hålla sig då jag fick
syn på ALLA dessa MOLO godingar hos Babyshop :-D
Tur man fått tillbaka skatteåterbäringen!!
~~~~
Båda barnen är i stort behov av nya kläder!
Tur Tomten kommer med lite då ;-)

bloglovin

2 kommentarer:

Dorothea - Ett nästintill trillingliv sa...

Jag tyckte faktiskt den översta klänningen/tunikan var riktigt fin (även nr två) Jag är av någon anledning inte alls förtjust i just detta märke, förutom den där svarta/stjärn kollektionen. MEN nu kanske jag minsann måste in och klicka hem den översta. Otippat!
Tack raring ;) Massa julekramar.

min molly sa...

Jättefina, verkligen! Älskar MOLO.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos