Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 30 december 2010

SNYGG I NAME IT KLÄDER

Då vi är hos kusinen Vidar så leker Alvin en
hel del med presenten han fick av oss då han
fyllde år - den här Buzz Lightyear bilen ;-)
~~~~
På sig har han Name It kläder från Kullerbyttan Barnkläder
som vi vann i deras facebooktävling!

bloglovin

1 kommentarer:

Jill sa...

Hejhej
Jo jag tänkte undra om det finns möjlighet att jag kan få låna några rader på din blogg?!
Det är så att vi har fått ett problem, eller problem kanske inte är rätt formulering, ett beteende med vår son Texx som vi inte riktigt kan bli av med
Texx fyllde 1 för en månadsen, har inte lärt sig gå än och är inte speciellt nöjd med det..
När det är något som inte går riktigt som han tänkt sig eller liknande så protesterar han på ett destruktivt sätt, han slår huvudet i vad som är närmast t ex golv/vägg/ugn m m
Vi vet inte hur vi ska bli av med detta beteende och jag tänkte att någon av dina läsare kanske har varit med om något liknande å har några tips eller idèer?!
Han dunkar huvudet hårt så han får bulor, därför vi vill ha lite hjälp
Tack på förhand, gott nytt år//Jill

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos