Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 9 december 2010

COOLASTE PRESENTEN

En av dom bästa presenterna Älskling fick av
oss är den här ascoola pizza slicern!
Kommer användas flitigt vill jag lova ;-)
~~~~
Den finns hos Coolstuff - vart annars?
Jag lovar att du kan hitta en julklapp
hos Coolstuff - roligt med annorlunda :-D

bloglovin

3 kommentarer:

Jannie sa...

Hur cool som helst!

Nu känner jag mig jätte-tjötig,
men jag måste bara höra igen...
Jag har ff inte hört något ang vinsten hos Oki Doki...

Hoppas du har en härlig dag!
Kramar

Jannie sa...

Tack än en gång snälla du för hjälpen!
Nej ,jag har inte fått något mail...
Men jag skickar iväg ett mail med en gång till han Johnnie!
Så hoppas jag att det löser sig!

Mvh Jannie
magnusson_jannie@hotmail.com

Mandis04 sa...

En sådan är inslagen i julklapp till sambon, kändes som en perfekt present till honom, han som tycker om att snickra och dona :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos