Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 20 december 2010

TÄVLING - MAGIC

Nu lanseras nya MAGIC på den svenska marknaden.
Magic är en naturlig energidryck som framställs av naturliga råvaror. Drycken är pastöriserad och baserad på naturliga ingredienser. Magic är helt fri från smakförstärkare, färgämnen och konserveringsmedel. Smak och färg kommer istället från frukt och bär.

Målet har varit att skapa ett naturligt och gott alternativ till övriga energidrycker vilka ofta innehåller olika syntetiska tillsatser. De verksamma ämnena i Magic är koffein, guarana och ginseng.

TRE stycken har chans att vinna varsitt 10-pack med MAGIC, perfekt nu vid jul då man behöver extra energi! ;-)

Du behöver endast svara på en enkel fråga: Varför behöver du lite extra energi?

Lämna ditt svar + kontaktuppgifter i en kommentar nedan! Tre vinnare dras den 27/12, kl. 21.00

LYCKA TILL ;-)

bloglovin

43 kommentarer:

Agnieszka-2barnsmorsan sa...

Just nu behöver jag mer energi för att klara av vardagen med mina små älskade? monster här hemma:)

busan_loosan@hotmail.com

Linda Bronell sa...

Jag har två söner som är riktiga vilddjur. Så för att ha en chans att hänga med i deras tempo skulle jag verkligen behöva fylla på med extra energi :)

linda_82_99@yahoo.com

Emma sa...

Jag behöver energi just nu för det känns som jag har hundra bollar i luften !! Eddie har börjat dagis bara för 3 veckor sen det är jul jag söker jobb ja min energi är slut känns det som !!!

karlsson_88_6@hotmail.com

tildan sa...

jag skulle nog behöva det för att orka med de tre barnen dygnet runt så gott som själv, jag förstår inte hur ensamstående klarar av det!!!
men om jag vinner går vinsten till min sambo och hans kompis som renoverar all sin lediga tid, just nu håller dom till och fixar kompisens hus så det blir beboligt innan de blir utslängda ur sin lght och efter det väntar vårt kök... dom är mer eller mindre beroende av red bull och skulle nog behöva testa nåt annat :)

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är gärna med och tävlar.

Jag har en 3.5 åring, behöver jag säga mer?

Har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/december/magic-2712.html

info@annakarlsson.se

Angelica sa...

Hej! Jag är gärna med och tävlar!

Jag behöver mer energi eftersom jag precis flyttat in i en egen lägenhet. Det behövs tapetseras, möbleras, fixas och donas och det kommer kräva mycket energi som jag inte har. Eftersom jag går skolan, håller på att ta körkort, jobbar extra på helgerna och har tonvis med läxor varje dag så finns inte mycket kraft kvar till att göra det snyggt i mitt nya hem. Kanske några klunkar av Magic skulle göra mig pigg och redo att ta itu med allt fix! :) Håller tummarna för att jag vinner!

Har länkat till din tävling i min blogg:
http://linchies.blogg.se/2010/december/energidryck-hos-muppsan.html


Kram på dig!

angelica.ljungkvist@live.se

liselotte sa...

Det låter som detta är något för mig, behöver lite extra energi helst nu innan jul. Man har själv så mycket man ska hinna, sen ska man dessutom ta hand om alla stressade kunder som inte alltid är på bästa humör. Mvh liselotte.202andersson@telia.com

Anonym sa...

Jag behöver extra energi för att jag nu i så många veckor har haft en tung förkylning. Förutom att besöka datorn några minuter nu som då så sover/vilar jag bara. Eftersom jag inte har något allvarligt finns det inget annat jag kan göra än vila.
Mitt immunförsvar är väldigt nedsatt och jag äter ofta "extra starka kosttilskott", men någon effekt av dem ser jag inte.
Lite extra energi behöver jag verkligen. Jag blir galen av att inte orka träna och plugga!

Hälsningar Sandra
santtu_nyberg@hotmail.com
(Jag har ingen blogg)

Josefine sa...

För att jag är ensamstående mamma, då tackar man inte nej till lite extra energi. fr0stskadad@hotmail.com

Katarina, Neo & Liam sa...

Ja med en fyra månaders och snart en tvååring där trotsen står runt hörnet skulle jag behöva all energi jag kan få!

En helt vanlig Isabell sa...

Oj, det finns många anledningar varför just jag skulle behöva massa energi.

För tillfället har jag för många bollar i luften när det är allt omkring jul, julklappar, mat, julgodis och allt därtill, samtidigt pluggar jag. I januari ska jag dessutom flytta till en ny stad och samtidigt plugga. Hur ska jag orka och hinna med allt på samma gång? Jag har inte ens hunnit att adresändra eller skaffa alla skolböcker. Så därför behöver jag energi, jag har knappt någon kvar!

min mail: bellybus@hotmail.com

Unknown sa...

som bebismamma till underbaraste ofelia och nyinflyttad i ett stort hus och med snövallar som aldrig verkar vilja minska trots konstant skottande så behövs defintivt påfyllning av energi;)

Unknown sa...

glömde skriva min mail ju
lakritzflicka@hotmail.com=)

Sara, mamma till pseudotvillingar sa...

Jag behöver lite extra energi för att jag just nu har två jobb och läser på distans, sambon min har börjat jobba han med men barnen börjar inte på dagis förrens i februari vilet resulterar i att jag ibland inte kan gå och lägga mig efter jobbet (jag jobbar natt), utan får snällt vara vaken i över ett dygn för att ta hand om barnen. Ekonomin tillåter inte att någon av oss tackar nej till jobb ibland och om jag skulle sluta plugga får jag inet behålla det jobbet jag arbetar mest på så det är bara att stå ut, Energi drycker har varit min räddare i nöden många dagar kan jag lova och det skulle vara roligt att testa denna nya :)

Mail: Sweetzazza@hotmail.com

ingrid sa...

Jag kommer ihåg Magic från när jag var yngre, innan alla andra varianter på energidrycker kom. Den var himla god! Så jag är gärna med och tävlar!

Fast jag vill gärna ge den här vinsten till min sambo. Runt jul och nyår blir det väldigt mycket tid med min familj och hans äldre syskon och alla barnen, så jag tror verkligen han kommer behöva allt som kan hjälpa honom hålla igång som lekfarbror :)

kram, ingrid

lilla_ingrid1@hotmail.com

Emma sa...

Jag behöver extra energi eftersom jag både arbetar 100% som sjukgymnast och sedan spelar handboll på elitnivå :) Jag älskar både mitt yrke och min sport men måste medge att dagarna 5.30-21.00 också kan vara jobbiga. Tränar 10 -11 pass i veckan och dessa mörka tider märker jag ffa av min trötthet :O

Madde sa...

Jag behöver energi eftersom jag går upp fyra på morgonen jobbar inte som en normal människa åtta timmar utan snarare 10-12 timmar dagligen fem dagar i veckan. Samt att jag har sonen som blir två i april som jag ska orka med att att vilja göra saker med.

Kram Madde.

Annajohanna sa...

Jag behöver lite extra energi för att orka med mina 2 små busungar som är hemma med mig om dagarna.
En stor energitjuv är lillebror som vaknar flera gånger om nätterna för att gnälla lite.

Elin J sa...

Hej hej vill också vara med och tävla!

Vem behöver inte lite extra energi nu i detta snökaos, juletid som studerande småbarnsmamma!?

*håller tummarna*

KRAM

Annas tipsblogg sa...

Behöver mer energi så jag får ork att fixa dotterns tonårstrots.

linda sa...

Jag behöver en massa extra energi eftersom jag jobbar natt inom vården och kan då stuntals vara svårt att hålla sig helt allert

Hoppas på tur
Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

tessan sa...

energin är som bortblåst nu när båda barnen haft magsjuka inom en veckas tid =/
så lite energi behövs verkligen

tessan_mustonen@hotmail.com

Anonym sa...

perfekt tävling! här hemma går det åt en del energidryck men de flesta smakar ju bara skit så vore kul att pröva en ny. som nybliven mamma behöver man all extra energi man kan få!!

mail: litenmentuff@live.com

ha det fint Kram Linda

Sara - Ensamstående mamma sa...

Jag skulle behöva lite extra energi just nu, har så otroligt mycket i skolan.. Och samtidigt ska jag hinna med att själv sköta om och leka med sonen, sköta om hemmet, och nånstans däremellan hitta tid och ork till att ta hand om mig själv. För mycket att göra, och för lite tid känns det som.. orken räcker inte riktigt till, vilket leder till att skolan tyvärr blir lidande.

Mail: sara_kramer@live.com

Sweet Passion sa...

Åh jag skulle behöva energidryck för att orka med livet.Vaknar då min son väcker mig,min dag blir att man får ge frukost,sen får jag ha en 20månader pojke som busar,och jag får springa efter honom hela tiden,då han springer in i köket och ställer sig på stolen och gör massa bus.Det tar verkligen slut på mig.skulle verkligen behöva mer energi,då jag känner att jag knappt orkar gå upp på dagen,men ingen sovmorgon utan upp och hoppa.Magic drycken kommer nog få fart på mig.
Om jag vinner vilket jag hoppas så nås jag på s.hanna2008@hotmail.com

Tove sa...

Åh skulle såå väl behöva lite extra energi!
Med nytt heltidsjobb, maken på sitt nya heltidsjobb och en liten Isak som börjat dagis.. Tänk om det då hade varit så att han var på dagos också - nej han har nu 3e öroninflamationen på två månader och det känns inte som om det finns någon ände på det..
Så lite tur och extra energi skulle med all säkerhet hjälpa!

Kram!
Tove (tove.landen@hotmail.com

CHRISTINA sa...

HEJ!
Vill vara med och tävla!
Det har varit jobbigt just nu på jobbet och jag är lite ledsen .Behöver muntras upp lite.
Christina Kaakinen
stina38_@hotmail.com

Sanna sa...

Jag skulle behöva lite extra energi nu eller egentligen jämt, för jag är näst intill alltid stressad och trött vilket till stor del är självförvållat. Har nämligen förmågan utav att älska att ha tusen bollar i luften samtidigt, även om jag själv allt mer börjar inse att jag tar på mig själv lite väl mycket samtidigt vilket gör att vissa saker i slutändan blir lidande medan jag blir besviken på mig själv, suckar och blir ledsen men tillslut ändå reser mig upp för att fortsätta arbeta även om jag ligger efter.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

catta sa...

Hejsan:)

Ojojoj. Jag är nästan beroeende av energidricka atm. Jag har kommit in i en period då jag inte kan sova om nätterna pga., alla dessa tankar som dyker upp, dumpad av den som kändes som den rätta.. och för att klara av vardagen kan jag behöva lite energi i kroppen.. finns mycket jag borde ta tag i. Skolarbete osv.. men har ingen ork ..

Chatarina__12@hotmail.com

Anonym sa...

Vilken rolig vinst!! :)
Jag dricker energidrycker väldigt ofta för att orka med vardagen som innehåller: jobb (är klädförsäljare i stans populäraste klädaffär så det behövs minsann energi för att vara glad hela tiden), hästar, hunden, pojkvännen, kompisar, träningen osv... :) mycket på gång! Och lite sömn... :)

Har länkat: http://jennimaatta.blogg.se/2010/december/mer-tavlingar-julen-till-ara.html#comment

E-mail: jennimaatta@hotmail.com
Blogg: http://jennimaatta.blogg.se

tess/therese sa...

Ovanlig vinst låter bra ! :)
Jag är i behov att få lite extra energi eftersom jag snart börjar jobba igen efter min sjukskrivning och behöver därför lite extra energi för att komma igång :)

Jenny sa...

jag behöver extra energi eftersom jag är så trött om dagarna. känner mig helt slutkörd.

Linnéa - Mamma till Pärla sa...

Jag är väldigt stressad & hinner inte alltid i säng när jag borde för att anpassa min sömn efter vår dotter på 9 månader. Jag håller i mig flera burkar av energy dryck varje dag som jag egentligen inte tror gör så stor nytta. Man blir pigg en kort stund och sen så blir man tröttare än innan. Därför så skulle jag tycka att det skulle vara jätte kul att pröva MAGIC. Jag har aldrig hört talas om den innan men tycker att den helt klart låter som att den är värd att prövas! :)
linnea.stenmark@live.se
MVH Linnéa

evamar sa...

Med det tempo jag har haft på jobbet under hösten har energin inte riktigt räckt till på fritiden. Tyvärr verkar våren se likadan ut så alla energitillskott är värda sin vikt i guld.

http://evamar.blogg.se/2010/december/magic-27-dec.html

Anonym sa...

Jag är alltid trött så här års och vill gärna ha uppiggande dryck:) Magsjuka har också tagit på krafterna.
Mvh Caroline L
vitabergenserik@hotmail.com

care69 sa...

Oj, jag är så orkeslös att jag inte orkar skriva varför jag behöver mer energi... ;-)

Har länkat.
http://care69.blogspot.com/2010/12/27-dec-vinn-magic.html

care69(at)live.se

Kim sa...

jag tror att varje mänska skulle behöva lite extra energi, vi lever i ett väldigt pressat samhälle där det gäller att till varje pris prestera bäst och om man inte gör det så hamnar man på botten. Utslagen och arbetslös. Detta samhälle tär på oss mänskor och det är inte ofta man hinner sova så mycket som man egentligen borde, man är nästan alltid trött och energilös. Jag skulle vilja vinna dessa drycker för att kunna hänga med i detta samhället, och bättra på min studier.

Tack och jag hoppas på det bästa!

Ni når mig via min mail: Awzom3@gmail.com

Hanna sa...

Känns som att man behöver lite energi nu på vintern för att orka med all snö och för att orka med allt mörker. :)

Anonym sa...

Då jag både jobbar och studerar räcker inte alltid energin till. Vill inte äta eller dricka saker med en massa konserveringsmedel heller, så lite Magic hade varit perfekt.

amanda.b90@hotmail.com

Anonym sa...

Mina dagar är väldigt stressade, hinner inte äta ibland ens. Så att kunna dricka och få energi skulle vara toppen. Skulle klara dagen lättare.

kristin352@hotmail.com

Anonym sa...

Tre grabbar som härjar dagen lång,
har en mamma som ständigt är på språng.
Men mammas batteri sinar ibland,
och då vore det toppen med en Magic energidryck i hennes hand! ;-)

inastina1@hotmail.com

Lilli sa...

Jobbar man på Max hamburgare skulle det va najs att ta med en burk till jobbet innan man börjar jobba. :)

Och man känner sig trött o sliten nu när det är vinter. Så skulle vara tokglad om man vann! :)


klevmarken_92@hotmail.com

Emeli- Mamma till Nathalie sa...

Jag skulle behöva mer energi för att orka med all julstress plus jobb. Jobbar som timvikarie och kan bli inringd på morgonen bara en halv timme- timme innan jag börjar och då behövs alltid extra energi.

emeli_falk@hotmail.com

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos