Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 30 december 2010

VÄRLDENS BÄSTA AGNES

Ingen har väl missat min nya design här på bloggen?
Det är världens bästa Agnes som har gjort den till
mig. Jag är så otroligt nöjd, hon har verkligen fått
den "a la Muppsan" :-D
~~~~
Allt är inte helt klart utan sker lite förändringar hela tiden!
Spana in fliken här ovan "Muppsan tipsar", Agnes har
gjort ett toppenjobb där! :-D
~~~~
Kom gärna med synpunkter!!
~~~~
Behöver ni en ny design på bloggen, anlita Agnes
säger jag då bara ;-)

bloglovin

4 kommentarer:

diana sa...

Det var verkligen länge sedan! Hur har du det? Ska du gå på mammabloggalan förresten? =) KRAM

Agnes sa...

Åh, vännen! Tack så hemskt mycket! Din blogg har varit bland de roligaste att sätta tänderna i och även jag är otroligt nöjd! Den är verkligen Muppsan och jag är jätteglad att du gillar den! ♥

Unknown sa...

...`·.,(¯`·´¯)........。☆。*。☆
.`·.,(¯`·´¯)..........★。\|/。★
(¯`·´¯).·´(¯`·´¯)...♥ GOTT NYTT ÅR ♥ 2011
...` ·.·´(¯`·´¯).....★。/|\。★
...`·.,(¯`·´¯)........。☆

Kramar från Camilla & Kungsbacka

Christina sa...

Jag gillar din design .Bra struktur över vem du är osv .Klart godkänd.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos