Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 4 december 2010

ÅRETS PAKETKALENDER

Vi köpte Amanda´s julstrumpor hos Partytajm,
lite små men med lite fantasi funkar det ändå!
Varje morgon hänger jag ett paket på rätt
siffra.. på det sättet behöver jag inte oroa mig
för att hon ska smyga undan och öppna några
paket utan min vetskap dessutom, haha..
~~~~
För det andra så hade jag inte hunnit köpa
alla 24 paket.. :-o

bloglovin

1 kommentarer:

Agnes sa...

Så spännande med julklappskalender :)

Jag har inte riktigt smält ditt samtal ännu, gissar på att jag fortfarande är lite smått chockad :) Ville bara tacka dig i alla fall för ert erbjudande och att ni tänkte på just mig! Glömde säga det i telefonen :)

Hoppas ni har en jättemysig lördagskväll!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos