Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 28 december 2010

RELAX HOS MOFFAN

På juldagen var vi hemma hos min Pappa eftersom
hans fru fyllde år. Blev att vi stannade över natten
och såklart passade vi på att bada ute under stjärnorna
i snöfallet. Så himla mysigt! Båda ungarna älskade
det, även fast det inte ser ut som det på kortet på
Alvin, haha...
~~~~
Då barnen lagt sig så utmanade vi varandra
på danstävling på Wii. Jag dominerade lätt ;-)
Så sjukt roligt men FASIKEN vilken
träningsvärk jag hade efteråt.

bloglovin

2 kommentarer:

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Det ser helt underbart ut =)

Amy sa...

Vad hette spelet ni gjorde på wiiet?

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos