Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 31 december 2010

ÅRET 2010

Jag lånade en lista av bästaste Nikita som jag tyckte var passande idag ;-)

Vad gjorde du 2010 som du aldrig gjort förr?
- Jag startade ett AB tillsammans med min nyfunne vän Madeleine

Vad skulle du vilja ha 2011 som du saknade 2010?
- Semester

Vilket datum 2010 kommer du att minnas, och varför?
- 8juni, då vi köpte vårt eget lilla paradis i Hassela.

Vart tog det mesta av dina pengar vägen?
- Investering i företaget

Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2010?
- Amanda´s favoritsång "waka waka"

Vad ångrar du under 2010?
- Har inget jag ångrar.

Blev du kär under 2010?
- Ja, mer och mer kär för varje dag i min underbara man.

Vad gjorde du på din födelsedag?
- firade hemma med mina nära och kära.

Hur skulle du beskriva din stil 2010?
- Softa amningskläder, haha..

Vad ser du framemot år 2011?
- Se vårt företag växa!
- Ev. utlandsresa
- Mysiga familjestunder i vår sommarstuga
- SPAweekend med min kärlek

bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos