Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 22 december 2010

ALLDELES ENSAM

Ikväll är det bara jag och barnen hemma..
Älskling är på sk "julbord" med sina anställda.
Dom är på Globen, käkar middag, krökar och ser
på hockey. Det är derby, AIK-DIF så det lär bli
livat... :-o Ett sånt julbord måste jag nog se till
att ordna till nästa år... undra hur jag ska övertala
Madeleine..?? hihi...

bloglovin

1 kommentarer:

Petra - Mamma till Kevin och Nathalie sa...

Nu älskar jag din blogg ännu mera, just p.g.a djurgårds märket :) Heja Djurgårn :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos