Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 4 december 2010

FIKABESÖK AV HEDDA

Över lunchen kom min underbara vän Jda och hennes
familj på besök och lite kaffe!
Lilla Hedda är inte längre så liten - hon har typ växt
ikapp Alvin nu ;-) Skiljer bara två månader mellan dom!
~~~~
Shit vad jag saknar våra partykvällar Jda!

bloglovin

2 kommentarer:

jda sa...

Jag med, saknar det stumpan! Men shit vilken dålig bild... på mig iaf. Trollungen blir ju alltid bra på bild. Puss

jda sa...

Jag med, saknar det stumpan! Men shit vilken dålig bild... på mig iaf. Trollungen blir ju alltid bra på bild. Puss

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos