Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 9 december 2010

ÄNDRADE ÅSIKTER

Jag har aldrig förstått hur en sån här sovpåse
fungerar... såg mest bara obekvämt ut?!
MEN nu är jag som ombytt - hur kan man INTE
använda sovpåsar till sina små??
~~~~
Alvin vänder och vrider på sig femtioelva varv
varje natt och strumpor åker av på tre röda
då han lagt sig. Han är alltid så himla kall på
morgonen då man tar upp honom.
Det är ju inte så lätt då dom är små och inte kan
ta på sig täcket själv :-(
Numera sover Alvin ALLTID i sin härliga och
mysiga Lodger sovpåse! Den är stor nog så
tom Amanda kan ha den!
Med en pyjamas under (inga strumpor) så
klarar han sig helt utan extra täcke på natten.
I LOVE IT :-D
~~~~
Perfekt julklapp att önska sig från mormor/farmor??

Måste oxå tipsa om den här ursöta nyheten hos IoB-butiken!
En ny nattlampa som sprider en stjärnhimmel i rummet
då man trycker den på magen!
Priset: ENDAST 149:-
~~~~
Glöm att använda "muppsan" rabattkoden så du
får 10% på hela köpet ;-)

bloglovin

1 kommentarer:

Mia sa...

Jag har också en liten som far runt som en vilde på natten.
Men har han täcket så är han sjöblöt av svett istället. SÅ han är rätt varm av sig.
Han klarar sig långt på bara en pyjamas. Täcket ligger där ändå. Det ser så kallt och tomt ut om det inte är där. :-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos