Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 2 januari 2012

VINSTREGN!!!

Då var det dags att presentera en hel hög med nya vinnare sen julkalendern – beklagar att ni har fått vänta så länge men Dagmar ställde till det rejält för oss Ler med tungan ute

 

  • Tre vinnare av kombietiketter från Namnband.se, grattis säger vi till: Johanna Kenas, Carola Lindström och Emelie Johansson.

 

 

  • Cassandra Holm önskar att vinna denna från Pledd.net, grattis till dig!

 

  • Julkaffe från Zoega (gott efter jul oxå va?) går till Marie Löfving och Linda Olsson.

 

  • Vinnare av presentkort hos Lollipop är Susanne Warnqvist och Sanna Kaakinen.

 

  • Vinnare av jackan från Preceli är Ansi Vadström, stort grattis!

 

  • Vinnare av matkasse från Mathem är Josephine Granholm, grattis grattis!

 

 

  • Vinnare av två olika goodiebags från Disney är Ronnie Frykman & Sandra Svartvik, grattis till er!

 

  • Sista luckan som Cutiepie sponsrar med presentkort vinns av Amanda Hesselgard.

 

Nu har alla vinnare presenterats i min julkalender, vinnarna har presenterats på facebook under mitt evenemang “Muppsan´s julkalender” men jag har även kontaktat vinnarna över mail (om dom uppgett någon). Alla vinnare ovan kommer även att kontaktas över mail om inte dom själva hör av sig! För er som vill ha er vinst inom kort kontakta mig direkt med er adress så ser jag till att ert pris skickas till er, maila mig på muppsan@live.se  märk mailet med vilken lucka du vunnit.

Stort GRATTIS igen till alla vinnare! Hoppas min julkalender var uppskattad Ler

4 kommentarer:

cassandra holm sa...

wohoooooooooooooo!!!!!!! :D

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

Åh!!! Så himla glad =) Du gjorde min dag ;-) Vet inet om jag hade uppgett någon mail för jag har inte fått något från dig..

josephine.granholm@comhem.se

Jippi!!!!!! ;-)

Nina Bergquist sa...

Whooohooo!! Så super glad! :D

Tack så sjukt mkt!

kram Nina

Anonym sa...

Ett stort tack själv, det har varit en härlig adventskalender som du bjudit på ! Vill önska dig gott Nytt År 2012 och jag ser fram emot mer läsning hos dig.

anette carlsson
nettan.klar

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos