Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 27 januari 2012

BARNENS NYA ONEPIECE

DSC07005 (2)

DSC07012 (2)DSC07013 (2)

Amanda fick sin rosa jumpsuit innan jul men nu har ju även Alvin fått sig en likadan fast i svart och visst blev dom tuffa tillsammans då dom matchar varandra. Amanda´s kommentar på morgonen var att dom var tvillingar, haha..

Jag skulle aldrig betala för en äkta Onepiece till barnen eftersom dom är så jäkla dyra – dessa snygga som barnen har är från IoB-butiken och kostar endast 299kr. Jag kan förstå lite större barn som snöat in sig på märkeskläder och “alla andra” har det, då är det lite mer okej, men då får dom köpa den själv såklart. Men till små barn, varför i hela friden ska man köpa så dyra kläder då dom inte bryr sig överhuvudtaget? Finns det kopior som ser minst lika bra ut då tycker jag att det är självklart vad man ska välja, eller? Någon som inte resonerar lika?

2 kommentarer:

Ingela sa...

Ja dom är bara så söta att jag saknar ord! Kram Ingela

♥ Sojka ♥ sa...

Så fina! :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos