Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 20 januari 2012

BAD UNDER BAR HIMMEL

DSC02645

Ja, det är precis vad vi ska göra ikväll. Vi åker ut till Värmdö till min Pappa & hans fru, blir bjudna på middag och kanske lite öl och vin. Med all säkerhet lär vi alla hoppa i jacuzzin ute också, finns det något bättre än bad under bar himmel på vintern?

Stannar över natten så vi hörs imorgon igen Blinkar Trevlig helg!!

1 kommentarer:

Anna sa...

Hej! Gillar du inredning, med inriktning på den franska lantstilen & shabby chic? Då har jag kommit rätt. Jag kombinerar det gamla med nytt. I min blogg Hemlängtan visar jag er hur jag inreder, hur man bakar bullar i 15 cm klack, vardagen som en ensamstående mamma och mitt intresse för skyhöga stilettklackar. Numera finns även mizs -hemlängtan på Facebook. Joina oss gärna där. Välkommen!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos