Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 24 januari 2012

FYNDA GUMMISTÖVLAR

 

Innan vi vet ordet av det så är våren här – ja det gäller att se framåt och vara positiv! Smartast så man är helt redo att möta våren är att köpa barnens gummistövlar redan nu då det är REA. Kolla in alla fina som jag hittade hos Spartoo.se, de flesta finns dessutom i flera färger och hör här, dom kostar mellan 80-250kr. Dom sista med prickarna på kan jag tänka mig till Amanda och Alvin skulle gilla dom blårandiga med låtsas snörning.

Fast jag som gillar Crocs skor, både till barn och vuxen kanske skulle slå till på ett par från dom, dom rosa med Hello Kitty är från Crocs.

 

Vilka är dina favoriter?

1 kommentarer:

Amanda sa...

Åh de lila med blommorna var ju jättesöta! Måste kika in på den sidan! Tack för tipset!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos