Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 17 januari 2012

VACCINERING & BESIKTNING

Idag blir valparna åtta veckor gamla – det betyder att det är dags för slutbesiktning, vaccinering och chipmärkning. Ska snart hoppa in i bilen och bege oss till Årstakliniken! Senare idag kommer Athena/Rut´s nya ägare och hämtar henne, dags för henne att flytta till Värmdö och hennes nya familj. Jag är helt säker på att hon kommer att trivas där och bli alldeles bortskämd av hela familjen Ler Det bästa är att vi känner familjen så vi kommer att kunna träffa Athena när helst vi vill, ska bli kul att följa hennes utveckling.

Atlas som sagt är fortfarande till salu, förstår inte riktigt varför vi inte har någon köpare på honom. Han är ju GRYMT fin och det verkar som de flesta tycker det, jaja.. bara att avvakta och se, kanske jag måste ge med mig och gå med på att vi utökar familjen med ytterligare en till familjemedlem.

1 kommentarer:

LILITH - Mamma med Borderline sa...

En sån valp står på min önskelista :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos