Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 16 januari 2012

FINGERSTATUS

ATT00403

Jag har nog glömt att skriva nåt sen jag opererade fingret och tog bort cystan jag hade där. Operationen gick bra, gjorde bara SJUKT ont då han satte bedövningen, en hemsk smärta måste jag säga. Gick in med fetaste nålen på sidorna av knogen och såklart så bet inte bedövningen helt så dom fick göra om. Lovely!

Men sen kändes ju inget och han kunde utan problem plocka ut cystan som var hel och “fin” som han kallade den. Dvs att den förmodligen är helt godartad Ler Skickas iväg på analys men jag behövde inte oroa mig. Nu har jag ett par stygn på toppen av fingret som ni kan se och är lite blå/lila färgad men i övrigt känns det bra. Jag ska ha en stor omläggning på mig hela tiden men jag pallar inte, den är i vägen hela tiden och blir så äckligt smutsig. Så på dagarna drar jag på ett plåster så jag inte stöter i fingret och fastnar med stygnen och sen till natten åker omläggningen på. Det behöver ju inte min kirurg veta Förvånad Jag skulle nämligen ha den på dygnet runt fram tills på fredag, alltså i ca 1,5vecka. Äckligt!!!

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos