Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 4 januari 2012

TJEJMIDDAG MED GATO NEGRO

Vet ni vad jag är sugen på? Att dra ihop ett gäng tjejer och ha en riktig tjejmiddag, det var inte igår jag gjorde något sånt. Jag skulle bjuda ett gäng av mina bloggande vänner samt mina “vanliga” vänner, eller vad man säger. Jag menar flera av mina bloggvänner har blivit några av mina närmsta vänner så jag kan ju inte säga att dom inte är riktiga vänner.

Bjuda på någon god middag och njuta av gott vin till maten och avsluta kvällen med massa choklad, ost och kex – lär bli en kväll sent att glömma då jag har helt fantastiska vänner som man kan ha så roligt tillsammans med.

 

Via Spot and Tell kan man nu få möjlighet till just detta och jag hoppas att jag blir uttagen – då ni, då ska jag bjuda in er för det förtjänar ni underbara vänner som ett bevis på hur mycket jag uppskattar er Ler Visst vore det roligt!?!

 

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos