Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 31 januari 2012

ÅRLIGA KONTROLLEN

Ja, idag är det den ångestfyllda dagen då det är dags för min cellprovtagning på Huddinge sjukhus. Eftersom jag har behandlats/opererats för CIN3 (långt gången cellförändring) så går jag på täta kontroller och hos min gynläkare som gör utförliga tester. Tester som inte direkt är behagliga och jag går alltid dit med stor ångest och rädsla. Jag vill inte att dom ska hitta något eller att jag ska behöva opereras en massa igen. Nu har jag i och för sig fått Alvin – vårt mirakel så egentligen borde jag väl vara nöjd och låta dom ta min livmoder, men samtidigt så “tänk om”.

1 kommentarer:

Esmeralda sa...

Det kommer säkert gå bra :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos